Monday, July 17, 2006

Zwoiti Wuche

Hallo

Mitlerwiele han ich mi do ganz guet iglaebt. letschte Sunntig bin ich mit dr Schuel im Lynn Canion gsi! Dae isch nit so gross wies toehnt! und wanderae isches au nit gsi! es isch mehr es spatziere gsi! aber schoen isches gsi, spetzielle an dem Lynn Canion isch e Haengebgrugg uebere ca 50 m breiti Schlucht! Ich ha leider kei Digi Cam, ich bi am Foetele mit miner Analog kamera! aber ich lueg dass ich no Bilder in blogg cha due! cha sicher mol e Digicam uslehne!

dSchuel isch die Wuche au ganz guet gange, dr Tescht am Fritig isch scho einigers Besser use cho! Huete hei mir no es Gsproech mi dr lehrerin gha! ich han ihre gseit dass ich eigentlich scho will ufstige aber so wie ich dr dr erschti Tescht gmacht han gseh nis nit ganz, und letschte Fritig han ich 65% richtig gha, und 70% bruch ich zum ufstiege. Si het denn gmeint vom Lesae und Lose wuerds sicher laenge aber ebae die Grammatik! Ich ha se denn gfrogt obs possible (machbar) isch! si het gmeint: with very hard work is possible! em, also gaebe mir das wo got und denn luege mir aendi Monet! :-)

dr dWuche gang ich eigentlich nit so in Usgang, halt nit so vill vo Night Clubs und so!
am Samschtig bin ich bi dr Granville Island gsi, dass isch so ne Tourischte halbinsle mit jedae maengi Pubs und beizli und innerae halle e mega grosse frisch Wahre Markt. dr Markt isch sBeschte gsi, doert hets Grepes gha, Glaces, Pizzas, frisch fisch, frisch Brot, frisches Obscht usw. nocherne bin ich mit em Bus an Ozean gfahre (fuer die wos kennae: das isch bi dr Universiti British Columbia) und bi denn dr Sandstrand ab zur Downdown gloffe! dass isch hammer gsi so ne mega breite Sandstrand. Zobe hei mir bi dr Homestay (Gaschtfamilie) e Geburi Party gha vo dr beschte Fruendin vo dr Gaschtmueter.

Am Sunntig bin Ich in Coastle Church, und nocherne an English Bay Beach!

am Fritig isch dr Homestey brueder vo Columbia gange, und geschter isch e au 1982er vo Sued Korea cho!

Am mittwuch gang ich mit dr Schuel mit go Chlaeterae inae Chlaeterhalle!

Nechscht Wuchenaend gits e grosse Trip mit 80 luet vo dr Schuel uf Wisthler! Das isch schins e mega Schoens Tourischte Dorf in dae Bergae! Am Winer e bekannte Schii Ort. bi gspannt! :-)

aa no zum mim Gepaeck!!: das isch denn no drei Tag spoeter nach miner akunft cho!

Wetter: letscht Wuche isches recht bevoelkt gsi, und het e bizli graegnet! zit am Samschtig isches wider super schoen und so ca 27%!
aber grundsaetzlich isches do im Summer e bizli chueler als in dr Schwiiz.

Liebe Gruess Rolf

1 Comments:

At 4:08 a.m., Anonymous Anonymous said...

Sali Rolf!
wow, ha jetzt grad alli dini Iträg glese. Tönt mega interessant! Vorallem die Gschicht mit dim Gepäck :)
Hesch es unterdesse becho?
Ich wünsch dir witerhin viel Spass und sig froh, dass nit in dr Schwitz bisch. Sit wuche isch es über 30° und es regnet nie. Mir si do ganz schön am schwitze!!!

Liebs Grüessli
Sabina

 

Post a Comment

<< Home