Thursday, August 03, 2006

Jupi

Swetter isch do moment staendig am waechsle! Einisch bruchsch e Pullover, spoeter hesch mit T-Shirt scho fascht zheiss!

Uebrigens! dass het denn letscht Wuche no klappt! ich bi mit 73% ins naechscht Level ufgschtiege! Ha mich mega gfreut! will ich ha nuemme so dra glaubt! so binn ich jetzt im Level 3!

Letscht Samschtig isch dr Homesteybrueder vo Brasilie hei gange! und am Sunntig isch dr Edgar vo Mexico City cho! Er isch 18ni und so e richtige funny boy!

Geschter Zobe binn ich wie letschte Mittwuch am Special of Light gsi! Das isch e Fuerwaerk reihe vo 4 verschiedenae Taeg und jedes mol ischs emmaene andere Land gwidmet! letscht Mittwuche isch Italien gsi und geschter Tschechien! letscht samschtig isch China gsi (aber doert bini nit gsi)! pro Fuerwaerk hets oepe 400'000 Luet! too much!
letschte Fritig heimer vo dr Schuel us e Boot cruise Party gha! das heisst dass isch e Party gsi ufme Schiff, mit villicht 400 Luet! sPanorama in dr Nacht isch super gsi! Getraenk si enorm tuer gsi!

No oepis zu dr Kultur! fuer d'Archidektur begeischteretae: Wulche Chrazer in dr down town die sie norm genieal bout! do isch jedes e Meischterwerk! aber dEifamilie Hueser si nit grat Hammer! duenni Waendli, chum Isoliert (das merksch wenn am Morge ufwachsch und ae schnudernase hesch):-}! so mega eifach bout! Ich glaub die hei do e enorme energie verschleiss! in allne Laede brennt in dr Nacht sliecht, dProdukt si enorm abekuelt und ebae dHueser sie nit guet Isoliert!
dLaede hei 7 Taeg in dr Wuche offe!

Vancouver isch e sehr suberi Stadt, do wird au staendig putzt! dLuet si mehr heidlich sehr fruendlich und guetgsinnt!

Neuigkeit zu mim Ufenthalt: Ich han mini Schuel Zit do in Vancouver 2 Wuche verlaengeret! dass heisst ich wird mi letschti Schueltag am 22 September ha! aschliessen gang ich mit zwoine vo dr Schuel e Wuche lang dVancouverisland go bereise! das mues e wunderschoeni Insle si!

Ich dank allne wo sich interessiere fuer mi ni Erlaebniss und an mich daenke! das duet mega guet, wenn me weis do si Luet wo hinter eim stoi!
God bless you! Rolf

3 Comments:

At 2:18 p.m., Anonymous Anonymous said...

Hey cool, dass es klappt het mit em Test! Herzlichi Gratulation!

Grüessli us dr regnerischä Schwiiz :-)

 
At 7:47 a.m., Anonymous Anonymous said...

Sali Rolf!
wow, isch mega cool, dass du hesch chöne ufstiege. Do in dr Schwitz isch es sehr regnerisch, aber ich bi au froh, dass es nüme gar so heiss isch. D Usbildig lauft bi mir sowiet guet, isch eifach u mega streng!!!
Ich wünsch dir no viel gueti Erlebnis und viel Spass :)

 
At 7:47 a.m., Anonymous Anonymous said...

Sali Rolf!
wow, isch mega cool, dass du hesch chöne ufstiege. Do in dr Schwitz isch es sehr regnerisch, aber ich bi au froh, dass es nüme gar so heiss isch. D Usbildig lauft bi mir sowiet guet, isch eifach u mega streng!!!
Ich wünsch dir no viel gueti Erlebnis und viel Spass :)
Sabina

 

Post a Comment

<< Home